Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pěstování microgreens v mateřské škole
Kapuciánová, Karolína ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Loudová Stralczynská, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá pěstováním microgreens v mateřské škole. Microgreens jsou mladé rostliny různých druhů zeleniny, které se sklízejí přibližně ve stáří deseti dnů. Díky jednoduchosti vypěstování je to vhodná činnost pro děti předškolního věku v mateřské škole. Kromě zdravé potraviny přináší dětem pěstování microgreens příležitost rozvíjet klíčové kompetence a pregramotnosti. Teoretická část práce zpracovává informační základnu pro pěstování microgreens v podmínkách mateřské školy. Zabývá se pěstováním rostlin z hlediska historického, legislativního i didaktického, a také se zabývá jednotlivými druhy microgreens, možnostmi využití a postupy pěstování vhodnými do mateřské školy. Cílem diplomové práce je představit možnost pěstování microgreens v mateřských školách. Empirická část se zaměřuje na navržení a realizaci souboru aktivit, v rámci kterého děti v mateřské škole pěstují microgreens. Mimo pěstování jsou do souboru aktivit přiřazeny i další činnosti, při kterých děti téma microgreens v jednotlivých fázích růstu využívají. Soubor aktivit má především environmentální výchovné a vzdělávací cíle a je tvořen pomocí logického modelu. Je realizován v mateřské škole, kde autorka pracuje, a v dalších 53 třídách, zejména z mateřských škol zapojených do iniciativy Skutečně zdravá škola. Cílem...
Scénografie a konceptuální umění
Hudcová, Jitka ; ŽIŽKA, Tomáš (vedoucí práce) ; TÄUBELOVÁ, Kristýna (oponent)
Tato práce sestává ze dvou částí. První část představuje teoretické seznámení s fenoménem instalace jakožto uměleckým žánrem, který představuje průsečík výtvarného umění a divadla. Jednotlivé kapitoly nejsou řazeny chronologicky, ale podle druhu prožitku, který divákovi jmenované instalace zprostředkovávají. Výjimku tvoří kapitola o meziválečné avantgardě, v níž popisuji jakési předchůdce současné instalace. Jednotlivé uvedené příklady jsou vybrány tak, aby dostatečně reprezentovaly různorodost umělecké tvorby. V druhé části se pak věnuji stručné reflexi své vlastní tvůrčí práce.
Rok v ekoškolce
FILKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce Rok v ekoškolce hodnotí význam ekologické výchovy pro výuku předškolních dětí. Komplexně informuje možné zájemce o realizaci ekologické výchovy v mateřské škole. Formou rešerže představuje ekologické mateřské školy v České republice a zapojení environmentální výchovy do vzdělávacích programů. Praktická část je zaměřena na zhodnocení vypracovaného celoročního programu environmentální výchovy pro třídu MŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.